Punctele cum se obtin?
Am pus la materia romana pt ca asa nu ma lasa sa postez

2
E simplu. Accesezi o intrebare, ii dai un raspun si primesti anumite puncte (specificate in respectiva intrebare). Pentru mai multe, trebuie ca raspunsul sa-ti fie apreciat printr-un click pe acel "multumesc" facut de oricine, in special de cel care a intrebat.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:05:23+02:00
Raspunzi la intrebari si obtii puncte.
2014-01-18T00:11:25+02:00