este forma verbului la infintiv
si s-a format prin derivare cu prefix
format prin derivare de la radacina face cu prefixul pre
Prin derivare - prefixul "pre-" + radacina "-face" :)

Răspunsuri

2014-03-31T20:44:42+03:00
S-a format prin derivare cu prefix.
Derivare cu prefixul
derivare cu prefixul pre de la cuvantul de baza prefacut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:45:09+03:00
Format prin derivare cu prefixul "pre" de la verbul "a face "

formaat prin derivare de la radacina fac ecu prexicul pre