Răspunsuri

2014-03-31T20:35:40+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.

trebuie scazut 7/8..........
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:35:58+03:00
15/8 - 7/8 = 8/8 = 1
27 4 27
mă bucur că-ți folosește
Chiar imi foloeste,multumesc! :*
foloseste*