Iti place sa ai animale? De ce ? De ce nu? (o mica compunere )
Eu am inceput asa... :


"Animalele de casa pot fi considerate o companie
foarte buna deoarece acestea te pot ajuta sa treaca altfel timpul mai ales cand
esti singur.

Imi place sa am animale de casa, mai ales ca si eu am un catel".



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:26:35+03:00
El te ajuta sa fi mai bun sa sti sa inparti ceva la altcineva"daca nu ai frate"el iti ofera iubire neconditionat chear daca l-ai batut sau l-ai certat! Animalele sunt cei mai buni prietenu ai omului!!!

1 5 1
2014-03-31T20:29:29+03:00
Animalele de casa pot fi considerate o companie foarte buna deoarece acestea te pot ajuta sa treaca altfel timpul mai ales cand esti singur. Imi place sa am animale de casa, mai ales ca si eu am un catel. Este foarte frumos sa ai un mic sufletel in familia ta pentru ca este o senzatie placuta atunci cand te joci cu el , si zambesti cu ochii. Te simti fericit , este un sentiment placut. Atunci cand esti trist si ochisorii cei blanzi ai catelusului mai ca te fac sa lacrimezi. Este o senzatie foarte dar foarte placuta sa ai un animalut de casa..!