Buna ma ajutati si pe mine la un exercitiu ofer 60 de pucte!!!!!!!!
1) complete:
par: je , tu, il/elle , nous , vous , ils/elles.

a) ...... a reussi( cu accent pe e ) son concours .
b) ...... avons vu un beau spectacle .
c) ....ont pris le bus .
d) ......avez voulu nous aider .
e) .........ai appris l' espagnol .

va rogg e urgent!! puteti folosi si google

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:23:09+03:00
A) Il/elle
b)Nous
c)Ils/ elles
d)Vous
e)J'ai
Sper ca te-am ajutat! :)
Cu placere ;)
Comentariul a fost şters
Desigur, am acceptat deja ^^
Comentariul a fost şters
;***
2014-03-31T21:24:11+03:00