Răspunsuri

2014-03-31T20:19:51+03:00


l-am vazut pe el.(AC)

fata lui este frumoasa.(G)

PE EL nu este atribut este complement direct in caz ac.( pe cine am vazut ? pe el.)
raspunsul de la el a fost bun.
scuze
Comentariul a fost şters
nu-i nimic :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:28:09+03:00
Am stat pe banca de la el de acasa. ( atr in caz ac) ( ce fel de banca? de la el)
Casa lui este foarte mare . ( atr in caz genitiv ) ( a cui casa ? a lui) numai forma asta o are el in cazul genitiv!
1 5 1