O idee pentru o compunere pornind de la " Niciodata nu e prea tarziu sa ai o copilarie fericita!" ?

2
Niciodata nu e prea tarziu sa devii persoana mai buna, cu anumite idealuri, etc..
gandeste-te ca ai o femeie cu o copilarie nefericita. la 25 de ani face un copil si...reuseste sa copilareasca si ea alaturi de el :)
Poate ca nu toata lumea are o copilarie placuta , dar chiar daca viata trece mai departe si varsta nu e una tocmai mica...inca iti poti indeplini dorintele si inca te poti comporta copilareste..inca poti sa fii copilaros...nu varsta conteaza..
povesteste despre copilarie si cat de minunata este

Răspunsuri

2014-01-18T00:01:38+02:00
Scrie ce ai vrea tu sa faci chiar daca ai varsta de 14 ani... sau mai mult,lucruri distractive
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-18T00:42:50+02:00
Despre un copil cu posibilitati materiale nu prea bune. Care este implicat in treburi pentru a ajuta familia. Iar cand se casatoreste, sa aiba un copil, care sa nu aiba lipsuri, astfel isi recapata copilaria alaturi de copil. Petrecand toate momentele copilariei cu el (copilul).