Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:21:05+03:00
Scurmatoare: gaina, cocosul de munte, potarnichea, prepelita, paunul, fazanul inotatoare: rata, gasca, lebada, pelicanul etc; picioroange : barza, starcul, egreta mare si egreta mica, lopatarul, etc; agatatoare : ciocanitoarea, cucul etc; rapitoare : uliul, acvila, vulturul plesuv, cucuveaua, bufnita etc
da dar vreau si sa-mi spui ceva despre pasarile agatatoare
sunt pasari insectivore. Picioarele lor sunt terminate cu douadegete indreptate inainte si doua inapoi . Pentru a se putea agata au ghearele ascutite siincovoiate. Din categoria pararilor agatatoare face parte si ciocanitoarea .Ciocanitoarea poate fi intalnita in toate padurile de pe glob, exceptie facand Antarctica siAustralia. Locuieste singura, in cuiburi formate in scoartacopacilor.Este foarte folositoare livezilor, dumbravilor sipadurilor, pentru ca distruge o serie de insecte daunatoare
ms
2014-03-31T20:33:13+03:00
Gaina, curcanul , paunul, ; barza , flamingo; cucul , vrabia ,randunica , ciocanitoarea ; lebada , pelicanul , rata , gasca