1.Dati exemple de propozitii cu adverbe provenite din substantive si din adjective,prin schimbarea clasei gramaticale . Explicati cum s-a realizat aceasta schimbare.


2. Alcatuiti enunturi cu adverbe formate prin derivarea de la verbul : a tarî de la substantivele : Roman,caine,haiduc si de la adjectivele : orb,prost,real



Repede Varog

2

Răspunsuri

2014-03-31T20:12:12+03:00
1. dimneata pasarile ma trezesc cu mirificul lor cantec
      In acesta vara nu am sa las timpul sa treaca greu.

52 3 52
aaa da ms
cupla :*
:*.. mai am exercitii :( grele.. (pt. mine ) Hai ca pun alta intrebare
in ce clasa esti?
a 6-a tu?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:34:28+03:00


1.

toamna se numara bobocii.(adverb)

toamna este anotimpul meu preferat.(substantiv)

raul trebuie rupt de la radacina.(substantiv)

baiatul rau m- a impins.(adjectiv)

s-a purtat rau cu fratele ei .(adverb)

2.

scrie romaneste.

latra caineste.

se lupta haiduceste.

o iubeste orbeste.

se poarta prosteste.



74 4 74
si cum sa realizat aceasta aceasta shimbare????/
ca imi trebuie sa-mi fac temele ! si aceasta intrebare?????
si real??????