Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T20:14:21+03:00
Cuvant ce provine de la numele diplomatului englez John Montagu, al 4-lea conte de Sandwich Contele fiind un jucator impatimit petrecea ore intregi la masa de joc si singurele lucruri pe care le cerea erau bauturile spirtoase, apa, paine, feli de branza si carne. Si pentru ca nu avea decat o mana libera pentru a manca deoarece in cealalta tinea cartile de joc a pus carnea si branza intre feliile de paine. Ceilalti jucatori au vazut noua inventie a contelui si au cerut si ei acelasi fel de mancare ca si Sandwich.

:) Ai Facebook ? << Curiozitate >>
dap
Imi poti trimite un mesaj cu pagina ta .?? . Sa nu o faci " publica " aici .. :)
hmm nu stiu
:) .. Nu te oblig .
2014-03-31T20:17:59+03:00
Sandwich vine de la numele  celui care la inventat, mai exact Contele de Sandwich.
1 5 1