Comentariul a fost şters
MULTUMESC
1.Cocosul si perla
2.Soimul care vroia sa necheze
3.Lupulsi cainele
4.Soarecele de la tara si soarecele de la oras
5.Pastorul si leul
6.Camila si puricele
7.Vulpea si cainele
8.Caprioara si vita de vie
9.Caprarul si capra
10.Vulpea si macesul

Răspunsuri

2014-03-31T19:57:53+03:00
Boul si vitelul.
Cainele si magarul.
Dreptatea leului.
Cainele si catelul.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T19:59:14+03:00
Greierele si pisica
Lupul si mielul
Vulpea si barza
Corbul si vulpea
Soarecele si pisica
Batranul si moartea
1 5 1