Răspunsuri

2014-03-31T19:37:38+03:00
De ziua, vesela, dulce,aurit, inverzit, nalt, uscat, subtire, frumoasa, blonda, de argint, respectabila, viran, de piele, fina, de geamantan, elegante.
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T19:38:15+03:00
Epitetele: vesela natura, soare dulce, orizontul aurit, campul inverzit, om inalt, subtire si uscat, barba frumoasa, blonda, infatisare respectabila, piele fina, funde elegante. Cred ca-s toate.
4 3 4