Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T19:28:27+03:00
1. pune mult piper intro punga cu chipsuri si insista sa serveasca!
2.Lipeste o fisa sau o bancnota pe jos la intrarea in clasa
3
cum vrei. ba da . am incercat o sg data la ziua cuiva dar am amestecat vin cu angely cu cafea si sare =)) nu a patit nimic
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ok. succes!
Comentariul a fost şters
2014-03-31T19:30:34+03:00
Iti poti da cu niste carioca rosie pe tampla si zici ca ti s-a spart capul :))