Răspunsuri

2014-03-31T19:21:12+03:00
Pai mai inspira-te si tu de pe internet si mai scrie ce simti tu atunci cand ai langa tine prietenii. Succes!
mersi Andra St ptr. sfat :* Scuze pentru deranj !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T19:29:27+03:00
Prietenia este sentimentul de simpatie, respect, afinitate reciprocă ce leagă două ființe umane.
Se spune ca odata , Iubirea a intrebat prietenia : 
- Daca sunt eu , tu de ce mai existi?
- Ca sa las un zambet , acolo unde tu lasi o lacrima.
Un prieten iti doreste binele, e onest in unele situatii in care altii s-ar feri sa spuna adevarul , are incredere in tine , iti face confesiuni fara  teama , si e bucuros sa te vada oricand, 
De obicei, prietenia este vazuta ca fiind acea relatie calda si placuta care ne da incredere in noi, ne da curajul sa actionam in unele momente mai dificile. Prietenia este acea oaza pe care o cautam cand suntem lipsiti de putere si speranta. Este acea lumina cand nimeni nu ne intelege. Prietenia este ceva profund care nu ar trebui rostit cu atata usurinta.

Multumesc muuult Lor3bombonika4 :* M-ai ajutat foarte muult :)