Sallut ,am o problema la un exemplu ;Connstruieste enunturi cu participii avind fuctia sintactica de atribut adjectival,nume predicativ si compliment circumstantial de mod.Va multumesc!

2
avand;functia;complement...Jale.....!!!!!!!
Stiti cineva?
Atribut adjectival : Cartea pierduta a fost gasita . (pierduta)
Nume predicativ : Cantareata a devenit cunoscuta in toata lumea .
C.C.M. : De rasfatat ce este , crede ca i se cuvine totul . ( de rasfatat , si mai sus cunoscuta )

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T19:18:13+03:00
Atribut adj- Inainte sa scriu , am ascultat muzica
Am invatat si am reusit sa iau 10 (Aici nu stiu sigur daca e corect)- Compl circ de mod
1 5 1
2014-03-31T19:21:43+03:00
Nume predicativ: Intrebarea este a scrie.
Complement circumstantial de mod: A vorbit fara a se gandi => a se gandi - CCM.
La atribut adjectival nu mai imi amintesc..