Scuzati materia :))) ! Dar cine imi poate spune cat dureaza vancanta de paste ? :D Va roooooooog ! :*

2
avem o saptamana de vacanta de pe 14 iar a treia zi de pasti adica pe 22 ne dukem la scoala
Marti pe 22 aprilie mergem la scoala. Deci vacanta a fost de o sapt si 1 zi, cam asa.

Răspunsuri

2014-03-31T18:59:41+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T18:59:49+03:00
Vacanţa de primăvară – sâmbătă, 12 aprilie 2014 – marți, 22 aprilie 2014
1 5 1