Stabiliti valoarea de adevar a propozitiilor:a)Ortocentrul unui triunghi dreptunghic este varful unghiului drept.b)Ortocentrul unui triunghi obtuzunghic este situat in interiorul triunghiului..c)Centrul de greutate al unui triunghi obtuzunghic este situat in exteriorul sau.d)Intr-un triunghi echilateral h si g coincid.va rog sa ma ajutati sa sa-mi explicati

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T18:52:19+03:00
A) Adevarat
b) Fals (se afla in exteriorul triunghiului)
c) Fals (este situat in interiorul triunghiului)
d) ???
ma-m uitat la raspunsurile de la sfarsitul cartii iar ultimul punct este adevarat
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T18:53:02+03:00



cel putin asa imi amintesc din generala apoi daca nu ii asa imi cer scuxe ca nu mai stiu ce am mancat de di mineata dapoi ce am facut amu 2 ani
multumesc mult
trebuie sa desenez ceva?
Nu prea cred. Nu se precizeaza.
multumesc sunt de servici maine si trebuie sa fac tema la tabla
Aha, okay.