Răspunsuri

2014-03-31T18:36:14+03:00
Realitatea predomina pentru ca naratorul este si personaj si povesteste fapte,intamplari care chiar i s-au intamplat si pe care le impartaseste cu cititorii.Binenteles,exista si putina fictiune,insa realitatea este intr-o mai mare masura in aceasta opera :)
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T18:37:25+03:00
In primul rand  arata adevarul  prin grija mamei lui Nicusor pentru odorul ei caci orice mama vrea pentru copilul ei cei mai bun indiferent de ce ar trebbui sa faca pentru asata .Apoi realiatea rezulta din caracterul veridic al operei desi in orice opera nu exista realitate caci orice autor  infloreste ca doar nu spune in aceiasi ordin in care a vazut sau i s-a intamplat.Si fictiune exista in orice opera prin aceasta opera capata culoare , viata si experesivitatee .Toate aceste   sunt impletite  intre ele si dau operei frumusete.
5 2 5