Răspunsuri

2014-03-31T18:10:27+03:00
Umpic din amandoua deoarece e o obligatie ptr ca trebuie sa ai si tu un viitor dar e si un drept ptr ca toti au voie sa studieze
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T18:12:12+03:00
Este un drept pentru ca tu studiezi cu scopul de a te descurca in viata ,de a avea un limbaj coerent si de a-ti asigura o sursa de venit..deci studiul este in favoarea ta :)

deci mie imi trebuie un eseu de 10 rinduri de caiet .. la pregatirea de examen shi nu am niici o idee in cap deaceea v-am intrebat pe voi .. dar mersi de ghind
ce