Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:42:55+03:00
Exista-verb
timp-substanmtiv
acolo-adverb de loc\
unde -pronume relativ
este-vb
nimic-pronume negativ
altceva-pronume nehotarat
multumesc ptr ca mi-ai dat ptr cel mai bun
Si eu iti multumesc pentru ajutor!
;)) cu multa placere
2014-03-31T17:44:16+03:00
Exista- predicat verbal 
Timp - substantiv comum , simplu 
Unde -adverb de loc
Este-verb verb copulativnimic-pronume negativ
Altceva - pronume relativ cred ... Sau pronume nehotarat .
2 2 2