Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:43:22+03:00
Povestea despre Craiasa Zapezii a fost frumoasa. - povestea subiect
Am citit o poveste despre Vikingi. - poveste - complement direct
Am auzit lucruri frumoase despre povesti. povesti - atribut
16 3 16
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T17:44:53+03:00
Povestea este fantastica (subiect)
el povesteste aventura (complement)
am co carte de povesti (atribut)
10 3 10
In cea de-a doua propozitie , povesteste nu este complement
ba da e complement direct..."ce face el" povesteste...raspunde la intrebarea ,,ce''
In acea secventa , "povesteste" este verb .. "ce povesteste?" aventura ! Aventura este complement direct , povesteste predicat verbal