În botanică, receptaculul este o porțiune a florii care se găsește în porțiunea terminală a pedunculului și se formeză prin îngroșarea, lățirea sau umflarea pedunculului floral. Receptaculul formează axa florii. De pe receptacul se diferențiază toate celelalte elemente florale.
multumesc mult !
În botanică, receptaculul este o porțiune a florii care se găsește în porțiunea terminală a pedunculului și se formeză prin îngroșarea, lățirea sau umflarea pedunculului floral. Receptaculul formează axa florii. De pe receptacul se diferențiază toate celelalte elemente florale.
Receptaculu este parte latita a penducului, care se prinde de celelalte parti ale florii :p
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-01-17T23:39:24+02:00
In primul rand, un receptac intalnesti la flori. In al doilea, el se defineste prin acea portiune terminala a axului floral(axul asta are forma cilindrica), adica partea mai ingrosata care sustine floarea respectiva.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T23:40:03+02:00
RECEPTACUL, receptacule, s. n. Porțiune terminală a axului floral, care, de obicei, este mai îngroșată, formând partea susținătoare a florii, și care adesea se prelungește, alcătuind pedunculul floral.