Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Ce-l doare oare pe acel copil ?
Baiatul cel ordonat este respectat!
Sper ca te-am ajutat succes ! ;)
Cel mai bun prieten al meu este Alin. Ce-l necajesti pe acest catel?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:32:05+03:00
Cel mai destept a raspuns.
a citit cartea ce-l facea sa planga

Cel de acolo este fratele meu.
Ce-l pasioneaza pe el e matematica.
2014-03-31T17:32:22+03:00