1.Energia mecanica a unui corp aflat in miscare , fata de
sistemul de referinta ales, o numim energie----------------------.

2.Fiecarei stari mecanice a unui sistem fizic, caracterizat
printr-o anumita pozitie a partilor sale componente le corespunde o anumita
energie-----------------.

3.Energia mecanica a unui sistem fizic este suma dintre
-------------------si--------------

-------a sistemului.

4.Energia mecanica a unui sistem fizic izolat
------------------ -----------------

5.Daca se ia g=10N/kg si un corp cu masa 50 Kg coboara pe
verticala 2m, lucrul mecanic al
greutatii este-----------J


6.Energia cinetica a unei masini de 900 kg, care se deplaseaza cu viteza
de 72 km/h
este-------------J, sau------------kJ

2

Răspunsuri

2014-03-31T17:24:41+03:00
3. Energia potentiala si energia cinetica      In rest nu stiu :))))

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:31:56+03:00
1. cinetica
2. potentiala
3. cinetica si potentiala
4. se conserva
5. L=G·h=m·g·h=50·10·2=1000J
6. v=72km/h=72·1000/3600=20m/s;
E=m·v²/2=900·20²/2=900·400/2=900·200=180000J=180kJ
Sper ca iti este de ajutor! Mult succes in continuare!
Prof De Mate 
3 4 3