Răspunsuri

2014-03-31T17:23:33+03:00
A=C·C/2=32
C²=64
C=√64=8
Sper ca iti este de ajutor! Mult succes in continuare!
Prof De Mate 
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:25:13+03:00
X=lungimea catetei (triunghiul fiind dreptunghic isoscel înseamnă că are catetele egale, catetele sunt laturile care formează unghiul drept iar ipotenuza dreapta care se opune unghiului de 90.)
Aria unui triunghi dreptunghic=cateta1·cateta2 supra 2=x·x=x² supra 2
32= \frac{x²}{2}
 \frac{x²}{2} =32⇒x²=64⇒x=√64=8
Sper că te-am ajutat! :)

1 5 1