Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:18:27+03:00
A|----|
b|----|+8
100-8=92
92:2=46
a=46
b=46+8
b=54
Pai e gresit la tine ca : a+8a nu este egal cu b .. ca 46+8*46nu este egal cu 54
2014-03-31T17:19:23+03:00
Daca a+b=100
b=a+8a => Il inlocuim pe b in prima ecuatie . a+a+8a=100 => 10a=100 => a = 10
Pentru a il afla pe b il introducem pe a in orice ecuatie si calculam : a+b=100 => 10+b=100 => b=90