Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T17:00:32+03:00
Invatatura este o perla, o comoara pe care nimeni nu o poate lua
Invatatura e onorata, si nu bogatia care este trecatoare. Ea este frumusetea cea mai aleasa a omului, ea da glorie si bucurie.
2014-03-31T17:01:20+03:00
Sistem de îndrumări teoretice și practice într-un anumit domeniu de activitate; doctrină; principiu teoretic sau practic; precept
O comoara care in sfar sit du ani multi de cautari este gasita in sfarsit!!! :)
Multumesc pentru raspunsuri :) !