Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T16:48:56+03:00
Interjectie-O!Ce ma doare capul!
numeral cardinal-O fata se plimba prin parc.
pron pers art nehot-Mananc-o si dupam mergem in oras.
O, ce ma doare gatul. Am vazut-o in parc. El era cu o fata la magazin. Am cumparat o para si 2 mere.
multumesc frumos;.
2014-03-31T16:50:09+03:00
O! Ce mai faci?(inter) Mi-am luat o cioco si un pai(nmr) Am vazut o fata.(articol) Din greseala,am lovit-o.(pron)
6 3 6