Verbele "a dardai" si "a zurui" sunt formate pe baza unor onomatopee.Identificati-le!Construiti,pornind de la aceste modele,alte doua verbe onomatopeice.

Va rog sa ma ajutati si pe mine...daca se pote azi,fiindca imi trebuie maine...VA ROG!!!

2
alte 2:a mormai- de la mor mor mor,a crai-de la cra cra cra,eu asa am scris ca am aceiasi tema tot pentru maine...
Mersi :)
si eu am pe poimaine tema asta..mersi multt

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T16:28:59+03:00
Daarr-darr-a dardai
Zur-zur-a zurzui

Mor-mor-a mormai
Cioc-cioc-a ciocani
Chit-chit-a CHITAI
Mac-mac-a macai
15 4 15
Mersi!!
Poti sa ma declari si castigator..ca nu ma supar:)
:))
2014-03-31T17:05:51+03:00