Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T16:27:24+03:00
Prispa-podea
balansoar-leagan
o straveche-as putea spune un lucru mai vechi
seamana-identic
eu am alunecat pe prispa din sufragerie
alina se joaca in balansoar
masa pe care o am este straveche 
panatalonii mei seamana cu cei ai nicoletei 
1 5 1
2014-03-31T17:08:23+03:00
Prispa-podea
balansoar-leagan
o straveche- un lucru mai vechi
seamana-identic                                                         am alunecat pe prisma uda          ne-am jucat la balansoar                                                                                       bunica are o casa din stravechi                                                                                    cartea mea seamana cu cartea Dianei