Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T16:06:47+03:00
0,(7)=7/9
1,75=1+0,75=1+3/4=7/4
0,(7):1,75=7/9:7/4=4/9.
2 3 2
2014-03-31T16:07:52+03:00
0,(7) = 7 pe 9 , scrii numarul care e acolo...tot numarul..si pui supra 9...pui atati 9 cate cifre ai in paranteza...

1,75= 175 pe 100  e impartirea cu 100.

si acum ai o impartire supraetajata...inseamna ca inmultesti primafratie cu rasturnatul celeilalte..deci o sa ai 7/9 x 100/175 = 0.44444444 deci egal cu 0,(4)
de unde este 9 ?
asa se pune...asa e formula...pui atatea cifre de 9 sub fractie cate cifre ai in perioada..
aha. multumesc