Va rog, ajutati-ma cu o scrisoare. Va dau intreaga cerinta:

,,Imaginati-va ca sunteti plecat din localitatea voastra. Scrieti o scrisoare parintilor.

- Dati-le vesti despre voi.

- Interesati-va de felul cum se simt persoanele apropiate.

-Exprimati-va impresii despre locurile vizitate."

Va rog, ajutati-ma! Nu sunt buna la compuneri, la scrisori etc.

2
Dragi parinti , Va salut de pe culmile muntoase a Varfului Negoiu . Ma bucur ca am ajuns pana aici , mai ales ca Vf. Negoiu are o inaltime de 2 535 m . Privelistea este incantatoare . Sora mea ce face ?? Dar voi , sunteti bine ?? Ne vedem peste o saptamana . Va pup ! Cu drag a voastra fiica , ( numele tau )
Tocmai mi-am scris ciorna. Mama spune ca scrisoarea a fost excelenta! Va multumesc!
Care? Cu placere !
Sigur, cea pe care ai scris-o..... logic!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T15:46:31+03:00
Dragi parinti , eu sunt foarte bine in aceasta vacanta minunata la Constanta. Marea este foarte calda si vremea foarte buna. Mi-e dor de voi si abia astept sa ma intorc si sa va strang in brate. V-am scis aceasta scrisoare ca sa nu va faceti griji pentru mine. Peste cateva ore merg pe plaja. Va salut si multa sanatate. Nu uitati ca va iubesc nespus de mult .

                                       Cu drag ,( pui numele tau )
16 4 16
Iti multumesc foarte mult! Am mai gasit cateva pe net in timp ce asteptam raspunsul aici. Asa ca o sa ma inspir din mai multe. Oricum, multumesc!!!!!!!!!
Tocmai mi-am scris ciorna. Mama spune ca scrisoarea a fost excelenta! Va multumesc!
2014-03-31T15:50:24+03:00
                           Draga parinti
,va scriu cu mare drag de la munte.sunt foarte fericita dar mi-e dor de voi.voi ce mai faceti,cum e bunica,bunicul?la munte e superb.am urcat pana la multii Bucegi.astept cu nerabdara sa va revad.
                                               cu dragoste,sabina
11 3 11
Stii ce inseamna acel vot. Multumesc si tie!
Tocmai mi-am scris ciorna. Mama spune ca scrisoarea a fost excelenta! Va multumesc!