Cine imi raspunde si mie la intrebarile astea?
1.Care activitati sunt cele mai populare cu prietenii?
2.
Ce sunt cele mai recente crăpăturile pentru tine si prietenii tai?
3.
Care activităţi sunt o pierdere de timp?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T15:34:22+03:00
1.sa te plimbi cu bicicleta,sa mergeti la mall,
2.crapaturi recente: ne-am certat din cauza unei note,pe un lucru,i-am promis ceva si nu m-am tinut de cuvant
3.sa stai toata ziua la calculator,la TV,stai degeaba

2014-03-31T15:36:36+03:00
1. vorbitul la telefon, plimbarile, jocurile
2. -
3. statul degeaba:)