Răspunsuri

2014-03-31T15:22:37+03:00
Brad: falnic,maret
toamna  tarzie
voce miraculoasa
copii vioi 
invatator cumsecade
ciubotele maro
mester devotat
codru inverzit
pasari migratoare
dimineata binevoitoare.

SUCCES!
pt. aia de mate
ba da
nu ma lasa
cand o pui
acum si ma lasa doar 10 puncte sizice ca trebuie mai multe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T15:27:05+03:00
Brad-verde
toamna-aurie
voce-superba
copii-cuminti
invatator- de treaba
cicubotele-negre
mester-priceput
codru-inverzit
pasari-calatoare
dimineata-insorita ;)