Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T23:26:32+02:00
Tonalitatea minora do minor, si cea majora do major , uite-te pe o scara muzicala si ai sa iti dai seama :*
Exact .
Ms Mult
gama sau tonalitatea majora are ca formare terta mare sexta mare septima mare iar cele minore terta mica ,6 mica 7 mica in varianta naturala
sau pur si simplu dupa cum suna, majorul este vesel iar minorul trist :)
sau asa dar nu prea e profi !!! pentru un incepator te poti pierde.
2014-01-17T23:26:46+02:00