Răspunsuri

2014-03-31T14:05:16+03:00
Skiuc a raspuns corect :)
serios? :)))
Mda, m`a luat valul...scuze..e bine cum a spua Skiuc :">
a gresit si el, a editat acum :)
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-31T14:05:21+03:00
799, 889, 898, 899, 979, 988, 989, 997, 998, 999
Comentariul a fost şters
si 979, corect! initial mersesem pe ideea strict mai mare decat 25
Raspunsul corect sunt numerele care le`a spus Skiuc + 799 979 997
Comentariul a fost şters
Pai te gandesti ce numere de trei cifre da suma numerelor 25.Skiuc ti-a raspuns corect