Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T13:56:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Actiunea se petrece in luna mai. Scrie chiar la inceputul poeziei.
scuze iubita te rog mai zimi
explicati folosirea punctelor de suspensie pleas
mai spunemi
cata mai spunemi
antonim pentru joaca va rog frumos
2014-03-31T13:57:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Luna mai............................
care sunt personajele actiunii
explicati folosirea punctelor de suspensie din furtuna de stefan octavian iosif
antonim pentru joaca