Răspunsuri

2014-03-31T13:28:40+03:00
-tigara dauneaza sanatatii.ea nu face bine la plamani.tii arde
-alcolul nu e bun ca pe urma o sa te imbeti si in unele cazuri mori
-drogurile sunt la fel ca tigara dar sunt mai puternice si in unele cazuri mori pe loc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-31T13:31:04+03:00
Daca fumezi , cu timpul te inbolnavesti de plamani.
Daca consumi alcol, nu prea face bine la creier . Un barbat ar trebui normal sa consume mazim 3-4 unitati de alcol pe zi si o femeie 2-3 unitati . Dupaia trebuie sa te abti de la alcol 48 ore pt ca organismul sa isi revina.
Drogurile nu sunt bune deloc pentru ca iti provoaca o dependenta si nu face deloc bine organismului.
                             Sper sa te ajute ce ti-am zis eu !