Răspunsuri

2014-03-30T22:21:44+03:00
Bolta cereasca a cerului se observa foarte mult.
Acolo o floare isi indreapta petalele catre soare.
Petalele ei albe te fac sa zambesti,iar frumusetea florii este nemaipomenita.
Vaza in care sta planta este rosie,cu dungi albastre,iar perdelele sunt portocalii.
Parca cateva crengi de copac se apleaca sa admire floarea.

Chiar daca imaginea nu este colora eu mi-am imaginat. :*
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T23:25:57+03:00
Cerul este senin , iar copacii si-au luat straiele cele noi pe ei . O floare alba ca laptele parca ar vrea sa traga cu urechea la taina copacilor , dar ferestrele camerei n-o lasa . Ghiveciul ei roz cu buline albe ii tine de urat . ''Bratele'' acesteia parca ar vrea sa iasa din stramtoarea camerei . Parfumul imbietor al florii ademeneste pomii ca sa discute si cu ea . Insa draperiile galbene ale ferestrei impiedica crengile copacilor sa atinga firava floare , parca protejand-o . Si astfel floarea ramane singura , uitandu-se incontinuu pe fereastra .

   Sper ca te-am ajutat !
3 5 3