Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-30T21:41:19+03:00
Uite un context poate iti dai seama :

 El a reușit să țină împreună două lumi greu conciliabile. Când puterea lui a îmbătrânit, nu a mai putut învinge forța .
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T21:41:54+03:00
Greu de impacat, greu de  pus de acrd
in ce limba e deus???=))
nis
uite
Ca un deus exterminator, care isi clameaza revolta
exterminator inseamna nimicitor dar deus cred ca loc. "loc nimicitor"