Răspunsuri

2014-03-30T21:23:51+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T21:24:07+03:00
Propabilitatea= nr cazuri favorabile/nr cazuri posibile
nr cazuri favorabile = 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9 = 10
nr cazuri posibile = 8,9 = 2
probabilitatea = 2/10=1/5
Comentariul a fost şters
scuze,acum am vazu mesajul...deci cazurile favorabile sunt nr mai mari decat 7 adica 8 si 9 ceea ce inseamna 2(stiu ca acolo am scris cazurile posibile 2,dar se mai incurca omul,imi pare rau) si cazurile posibile reprezinta cifrele de la 0 -9 adica 10 numere si probabilitatea va fi de 2 la 10 adica de 1 la 5...scuze pt greseala de mai sus :)