Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T23:14:10+02:00
1 gb= 1024 mb pe cand 1 terrabite=1024 de gigabites deci 1 gigabite este mai mic decat 1 tera
2014-01-17T23:15:32+02:00
1 terabait=1000 gb .................................................................
bravo raspuns corect felicitari
defapt e 1024 gb mai exact.
1 terabit = 1012bits = 1000000000000bits = 1000 gigabits. http://en.wikipedia.org/wiki/Terabit