Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T20:40:07+03:00

Sarbatoarea Pastelui aduce,mereu,in sufletele oamenilor credinciosi,o bucurie de nedescris.
Crestinii spun ca Pastele este cea mai importanta sarbatoare,fiindca Iisus Hristos,Fiul lui Dumnezeu,a murit pe cruce,iertand pacatele oamenilor si mantuindu-i,de asemenea.
Cu exact o saptamana inainte de importanta sarbatoare,se sarbatoreste "Duminica Floriilor".Crestinii merg la biserica,participa la slujba,iar dupa incheierea acesteia,ei primesc ramuri lungi de salcie.
In "Joia cea Mare",oamenii merg dupa-amiaza la biserica,pentru a asculta "Cele 12 evanghelii".
Iar sambata seara,acestia merg la biserica,cu lumanari aprinse,fiind prezenti la una dintre cele mai importante slujbe din timpul anului.
Dimineata,devreme,merg din nou la "Casa Domnului".
Dupa terminarea slujbei,merg la casele lor;mananca ouale rosii-vopsite si incondeiate joi-,pasca,drob si alte preparate.Copiii primesc oua din ciocolata si alte daruri.
Traditia legata de vopsirea oualor este foarte veche;se spune ca atunci cand un soldat l-a injunghiat in coasta pe Iisus,Mantuitorului a inceput sa-i picure putin sange,iar cand Fecioara Maria a mers la crucea pe care era rastignit,a pus un cos cu oua,iar sangele lui Iisus a curs peste acestea.
De la Invierea Domnului pana la Inaltarea Domnului,crestinii se saluta cu "Hristos a inviat!" si cu "Adevarat a inviat!".

3 4 3
2014-03-30T20:49:51+03:00

sarbatorea pascala este o sarbatoare care reuneste intreaga familie la aceeasi masa.

pastele este sarbatorit cu mult sfat si aduce in sufletele noastre multa fericire.

cel mai frumos lucru cu privire la aceasta sarbatoare este faptul ca traditiile se pastreaza cu sfintenie in orice loc de pe pamant.