Un melc este intr-un puț de 10 metri . Ziua urca 2 metri si noaptea coboara 1 metru .
In cat timp urca melcul la suprafata ?




Intrebarea nu este pentru scoala . Contul e facut pentru voi sa raspund sau sa pun intrebari amuzante . Pups :*

2
9 zile pt ca a9a zi deja ajunge sus deci nu mai are cum sa coboare ...cred :P
Îi ia 9 zile pentru a junge sus

Răspunsuri

2014-03-30T20:30:54+03:00
Intr-o zi melcul urca 3 metrii.In 3 zile urca 9 metrii.
Melcul urca in 3 zile si o noapte.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T20:32:31+03:00
Asta a fost si la ''Te pui cu blondele''.Eu tin minte ca raspunsul a fost de 9 zile..sau geva de genu! :))
da a fost la te pui cu blondele si raspunsul era 9 zile cum ai zis tu
;)