Răspunsuri

2014-03-30T20:27:27+03:00


scrie,soseste=verb predicativ,diateza activa,modul indicativ,nr sg,conjugarea a 4a,timpul prezent,functie dee predicat verbal


Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T20:28:06+03:00
Scrie - verb predicativ, functie sintactica de predicat verbal , modul indicativ, timpul prezent, persoana a III-a , singular
soseste - vb pred , fs de P.V , indicativ, prezent, pers . a III-a , nr. singular
1 5 1