O bluza costa 97 lei . Tu te duci si ceri de la mamica 50 lei , iar de la taticul tot 50 lei . Te-ai dus si ai cumparat bluza si ti-a mai ramas rest 3 lei . Un leu il dai lui mamica , iar 1 leu il dai lui taticul si tie iti mai ramane 1 leu . In total ai sa le dai parintilor 98 lei , iar cu leul tau ai 99 lei .
Unde-i leul ?

2

Răspunsuri

2014-03-30T20:28:11+03:00
Nu exista..Fiindca ti'ar mai fi ramas un leu si daca il pui sa dai banii parintilor nu mai ramane nimic la tine!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T20:30:45+03:00

pai sa gândim logic

daca a cumparat bluza pe care a dat 97 de lei din 100 ii mai raman 3 lei

deci parintilor trebuie sa le dea 99 de lei

si cu leul sau vine 100 de lei


pai daca cu leul care-ti raman vin in total 99 lei , atunci unde-i leul ?
dupa ce cumperi bluza dai doi lei parintilor
si unul il pastrezi
da
si mai ai sa le dai parintilor 98 lei + 1 leu care-ti ramasa = 99 lei , ude-i leul ?