De ce cand turnam apa fierbinte in vasul de sticla se poate sa se sparga..si de ce mai ales in zona cu pereti grosi?(va rog raspunsul sa fie in domeniul fizicii)

2
Eu stiam ca de obicei atunci cand pui apa fierbinte intr-un pahat de sticla rece, stica se dilata (dilatatia se produce doar la caldura) si de aceea se sparge..eu asa cred cel putin.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T19:58:16+03:00
Doar la sticla se intampla acest lucru deoarece sticla este rece iar apa este fierbinte si atunci se sparge
oricum mersi
da
Din cauza dilatari bruste
mai,de ce mai ales in zona peretilor grosi
asta cu peretii grosi nu am auzit..adica habar nu am :))
2014-03-30T20:00:01+03:00
Pentru ca creste volumul apei cred..
pai apa nu se contracta,iar sticla nu se dilata?
probabil ca da