Mama lui Ionel are 5 copii .
-Aprilia
-Maia
-Iunia
-Iulia
Cine este al 5-lea copil ?

2
Scrie clar : "Mama lui Ionel are.. " -)))))
Ionel este al 5-lea.
Bine spus nu am fost atent la ce scria
Augusta
Ionel

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T19:48:44+03:00
2014-03-30T19:49:10+03:00
Augusta este ,draga de ea !
@Andrei2003 este Ionel
Scrie clar ca "Mama lui Ionel.." :))
Mai zâmbim și noi..... Chiar e interzis ?
:))