Răspunsuri

2014-01-17T23:07:11+02:00
Electroliza este procesul de orientare și separare a ionilor unui electrolit (substanță a cărei molecule prin dizolvare sau topire se disociază în ioni, permițând trecerea curentului electric continuu) cu ajutorul curentului electic continuu.
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-17T23:07:57+02:00
Electroliza semnifica descompunerea unui electrolit cu ajutorul curentului elctric, un elctrolit insemnand un compus chimic care prin dezvoltare sau prin topire , se disociaza schimbandu-se in ioni si care conduce curentul electric prin transportul acestor ioni.
1 5 1