Ce sinonime au a povățui si poroteala? Ajutati-mă daca puteți!!!!!

2
1. A sfătui pe cineva să facă într-un anumit fel. 2. A conduce, a călăuzi, a îndruma pe cineva în viață sau, p. gener., pe un drum.
motaiala
Puteti saimi faceti si mie o propzitie ca a povatui? va rog multt
Scz sa.mi
Andrei povatui pe Maria sa mearga preventiv.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-30T17:46:04+03:00
A povatui-a calauzi, a indruma
piroteala-atipire
1 5 1
2014-03-30T17:46:43+03:00
a povățui =a sfatui,a indruma
poroteala=multime,inghesuiala